Ajánld ismerősödnek!
Az ajánlást sikeresen elküldtük!
Jegykiválasztás
Az online jegyvásárlás oldalon először válassza ki, melyik mérkőzésre szeretne jegyet venni. A kiválasztott mérkőzés melletti „Jegyvásárlás” linkre kattintva megjelenik a stadion rajza.
Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz Adobe Flash Player szükséges. Amennyiben az ön böngészője nem jeleníti meg a nézőteret és/vagy szektorokat, kérjük, telepítse az ingyenes Adobe Flash Player programot: Flash player letöltése
Szektoros jegykiválasztás
Válassza ki, mely szektorba szeretne jegyet vásárolni. A szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg. A megjelenített nézőtéri alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, kattintson a lap alján található „Vissza” gombra, így visszatérhet a szektornézethez.
Hely kiválasztása
Ha már kiválasztotta a kívánt szektort, a nézőtér részletes képe látható. Itt megtekintheti és ki is választhatja az önnek tetsző székekre megvásárolható (zöld színnel jelzett) jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Ha az ön által kiválasztott székekre kattint, azok színe sárgára változik, és a jegy az ön kosarába kerül. A kosárba tétel után 12 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. A hátra lévő időt egy óra jelzi a nézőtér bal felső részén. A 12 perc leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárba” gombra.
A kosár
A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott mérkőzés, az időpont, és a kiválasztott szektor és szék. A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, az igénybe vett kedvezmény típusa, és az adott jegy ára látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg.
Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni sem visszaváltani nem tudjuk!
Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy bal oldalán lévő „Törlés” gombra. Ha a kosárban lévő összes jegyet törölné, kattintson a bal felső részen található „Törlés” alatt lévő „Mind” gombra.
Kedvezmény
Online vásárlás során a rendszer automatikusan 10%-os kedvezménnyel értékesíti a jegyeket. Nyugdíjasok, hölgyek és diákok a 10%-os engedményen felül további kedvezményt kapnak. A kedvezményt a legördülő menüben kell kiválasztani az adott jegyre vonatkozó „Kedvezmény” oszlopban.
Kézbesítés módja: E-Ticket
Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! Egy PDF dokumentum egy jegynek felel meg! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése.
Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy jelen E-Ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről. Mivel a beléptető rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Fizetés
Ha a kosárban a megfelelő jegyek vannak, nyomja meg a „Fizetés” gombot. A Fizetés oldalra jut, itt kell megadnia a bankkártyás fizetéshez szükséges információkat. Az adatlapot kérjük pontosan kitölteni. Minden mező kitöltése kötelező.
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
- Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
- Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
- Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 08/10 - 2010. augusztus). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
- Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!
A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártyatranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció sikeréről a rendszer a „Fizetés” gomb megnyomását követő 5-10 másodpercen belül értesíti önt. Az adatlapon megadott e-mail címre a Rendszer azonnali visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a megvásárolt jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetők.
Vásárlás visszaigazolása
A sikeres vásárlásról automatikusan értesíti önt e-mailben a rendszer.
Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a 266-0000 telefonszámot, vagy küldjön e-mailt az interticket@interticket.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!
Hiba a fizetés során
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!
Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
Amennyiben a vásárlásról számlát igényel, kérjük, jelezze azt az InterTicket központi ügyfélszolgálatánál e-mailben, vagy telefonon. Az elvégzett tranzakciókról csak a vásárlás napján áll módunkban számlát kiállítani. Amennyiben munkaszüneti napon bonyolítja a vásárlást, akkor a rákövetkező munkanapon igényelheti a számlát (elérhetőség alább, az ügyfélszolgálatok pontban).
A számlához szükséges adatok: Név, cím (postázási cím - amennyiben eltér a számlázási címtől) és adószám.
A kiállított számlát postai úton küldjük el a megadott címre.
Biztonságos bankkártyatranzakciók
Fizetési oldalunkon keresztül bankkártyával fizethet, az OTP Bank által nyújtott szolgáltatás segítségével. Az InterTicket minden vásárlói adatot a nemzetközi szabványoknak megfelelő, biztonságos, 128 bites SSL titkosítással védetten kezel.
Tranzakcióra alkalmas bankkártyák
1. Minden Visa, MasterCard, American Express dombornyomott kártya (függetlenül a kibocsátó banktól).
2. Electron (nem dombornyomott), kibocsátótól függően - ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az ön kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, ön természetesen fizethet internetes áruházunkban Electron kártyájával. Pontos információért, kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz.
3. Maestro (nem dombornyomott) kizárólag az OTP Bank Rt. által kibocsátott, 675761 kezdőszámú kártyák. Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.
Referencia
Az InterTicket az OTP Bank Rt. Bankkártya Igazgatósága exkluzív szolgáltatásaként, 1995-ben elsőként jelent meg a hazai jegyértékesítési piacon elektronikus, távoli bankkártyás tranzakciókezeléssel. A jegyvásárlásnak ezen formáját bankkártyabirtokosok tízezrei vették és veszik igénybe egyre nagyobb számban Magyarországon.
Elmaradt mérkőzések
Amennyiben a mérkőzés elmaradna, az ön által a fizetés oldalon megadott telefonszámon, illetve e-mail címen értesítjük erről*, és a jegyek visszaváltásának, további felhasználásának lehetőségeiről (A rendezvényszervezőjének döntésétől függően).
*Csak abban az esetben, ha a Videoton FC időben, hivatalos módon (fax, telefon, email vagy levél) értesíti az Interticket Kft-t.
Adatainak tárolása, védelme
Az InterTicket Kft. a vásárláskor megadott adatokat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi, esetleges bizonyítása érdekében tárolja, azt harmadik félnek nem adja át. Adatainak kezelésekor a cég az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el.
Ügyfélszolgálati elérhetőségek
A jegyvásárlással kapcsolatosan felmerülő, további kérdéseivel, kérjük, forduljon az InterTicket központi ügyfélszolgálatához:
Tel.: (06-1) 266-0000 (hétfőtől péntekig (munkanapokon) 9.00-20.00 óra között)
E-mail cím: interticket@interticket.hu
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Hétvégi ügyelet: 30/2929-253 / munkaszüneti és ünnepnapokon 10-19 óráig
Köszönjük, hogy elolvasta a tájékoztatót!