hu en
Vásárlási tájékoztató

Jegykiválasztás
Az online jegyvásárlás oldalon először válassza ki, melyik mérkőzésre szeretne jegyet venni. A kiválasztott mérkőzés melletti „Jegyvásárlás” linkre kattintva megjelenik a stadion rajza.
Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz Adobe Flash Player szükséges. Amennyiben az ön böngészője nem jeleníti meg a nézőteret és/vagy szektorokat, kérjük, telepítse az ingyenes Adobe Flash Player programot: Flash player letöltése

Szektoros jegykiválasztás
Válassza ki, mely szektorba szeretne jegyet vásárolni. A szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg. A megjelenített nézőtéri alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, kattintson a lap alján található „Vissza” gombra, így visszatérhet a szektornézethez.

Hely kiválasztása
Ha már kiválasztotta a kívánt szektort, a nézőtér részletes képe látható. Itt megtekintheti és ki is választhatja az önnek tetsző székekre megvásárolható (zöld színnel jelzett) jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Ha az ön által kiválasztott székekre kattint, azok színe sárgára változik, és a jegy az ön kosarába kerül. A kosárba tétel után 12 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. A hátra lévő időt egy óra jelzi a nézőtér bal felső részén. A 12 perc leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárba” gombra.

A kosár
A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott mérkőzés, az időpont, és a kiválasztott szektor és szék. A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, az igénybe vett kedvezmény típusa, és az adott jegy ára látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg.
Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni sem visszaváltani nem tudjuk!
Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy bal oldalán lévő „Törlés” gombra. Ha a kosárban lévő összes jegyet törölné, kattintson a bal felső részen található „Törlés” alatt lévő „Mind” gombra.
Kedvezmény
Online vásárlás során a rendszer automatikusan 10%-os kedvezménnyel értékesíti a jegyeket. Nyugdíjasok, hölgyek és diákok a 10%-os engedményen felül további kedvezményt kapnak. A kedvezményt a legördülő menüben kell kiválasztani az adott jegyre vonatkozó „Kedvezmény” oszlopban.
Kézbesítés módja: E-Ticket
Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! Egy PDF dokumentum egy jegynek felel meg! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése.
Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy jelen E-Ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről. Mivel a beléptető rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

Fizetés
Ha a kosárban a megfelelő jegyek vannak, nyomja meg a „Fizetés” gombot. A Fizetés oldalra jut, itt kell megadnia a bankkártyás fizetéshez szükséges információkat. Az adatlapot kérjük pontosan kitölteni. Minden mező kitöltése kötelező.

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
- Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
- Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
- Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 08/10 - 2010. augusztus). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
- Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártyatranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció sikeréről a rendszer a „Fizetés” gomb megnyomását követő 5-10 másodpercen belül értesíti önt. Az adatlapon megadott e-mail címre a Rendszer azonnali visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a megvásárolt jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetők.

Vásárlás visszaigazolása
A sikeres vásárlásról automatikusan értesíti önt e-mailben a rendszer.
Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a 266-0000 telefonszámot, vagy küldjön e-mailt az interticket@interticket.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Hiba a fizetés során
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!

Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
Amennyiben a vásárlásról számlát igényel, kérjük, jelezze azt az InterTicket központi ügyfélszolgálatánál e-mailben, vagy telefonon. Az elvégzett tranzakciókról csak a vásárlás napján áll módunkban számlát kiállítani. Amennyiben munkaszüneti napon bonyolítja a vásárlást, akkor a rákövetkező munkanapon igényelheti a számlát (elérhetőség alább, az ügyfélszolgálatok pontban).
A számlához szükséges adatok: Név, cím (postázási cím - amennyiben eltér a számlázási címtől) és adószám.
A kiállított számlát postai úton küldjük el a megadott címre.

Biztonságos bankkártyatranzakciók
Fizetési oldalunkon keresztül bankkártyával fizethet, az OTP Bank által nyújtott szolgáltatás segítségével. Az InterTicket minden vásárlói adatot a nemzetközi szabványoknak megfelelő, biztonságos, 128 bites SSL titkosítással védetten kezel.

Tranzakcióra alkalmas bankkártyák
1. Minden Visa, MasterCard, American Express dombornyomott kártya (függetlenül a kibocsátó banktól).
2. Electron (nem dombornyomott), kibocsátótól függően - ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az ön kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, ön természetesen fizethet internetes áruházunkban Electron kártyájával. Pontos információért, kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz.
3. Maestro (nem dombornyomott) kizárólag az OTP Bank Rt. által kibocsátott, 675761 kezdőszámú kártyák. Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.

Referencia
Az InterTicket az OTP Bank Rt. Bankkártya Igazgatósága exkluzív szolgáltatásaként, 1995-ben elsőként jelent meg a hazai jegyértékesítési piacon elektronikus, távoli bankkártyás tranzakciókezeléssel. A jegyvásárlásnak ezen formáját bankkártyabirtokosok tízezrei vették és veszik igénybe egyre nagyobb számban Magyarországon.

Elmaradt mérkőzések
Amennyiben a mérkőzés elmaradna, az ön által a fizetés oldalon megadott telefonszámon, illetve e-mail címen értesítjük erről*, és a jegyek visszaváltásának, további felhasználásának lehetőségeiről (A rendezvényszervezőjének döntésétől függően).
*Csak abban az esetben, ha a Videoton FC időben, hivatalos módon (fax, telefon, email vagy levél) értesíti az Interticket Kft-t.

Adatainak tárolása, védelme
Az InterTicket Kft. a vásárláskor megadott adatokat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi, esetleges bizonyítása érdekében tárolja, azt harmadik félnek nem adja át. Adatainak kezelésekor a cég az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően jár el.

Ügyfélszolgálati elérhetőségek
A jegyvásárlással kapcsolatosan felmerülő, további kérdéseivel, kérjük, forduljon az InterTicket központi ügyfélszolgálatához:
Tel.: (06-1) 266-0000 (hétfőtől péntekig (munkanapokon) 9.00-20.00 óra között)
E-mail cím: interticket@interticket.hu
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Hétvégi ügyelet: 30/2929-253 / munkaszüneti és ünnepnapokon 10-19 óráig

 

Köszönjük, hogy elolvasta a tájékoztatót!


 

Fehérvár FC - all rights reserved
This site uses cookies to deliver its services to offer you personalized advertisements and to analyze traffic. The usage data may be available to Google. By using this website you consent to the use of cookies. More information