hu en
2012. November 26. 17:00  -  Wéninger Ákos   -   Fotó: vidi.hu
A Vidi volt a második legkeresettebb kulcsszó

Az elmúlt héten Magyarországról Larry Hagman után a Videotonra kerestek rá a legtöbben a Google-ben.

Érdekes statisztikai adatra bukkantunk a Google Trendet böngészve. Az elmúlt héten a magyarországi internetezők a 81 éves korában elhunyt Larry Hagman (a Dallas című amerikai TV-sorozat egyik főszereplője) után a Videoton kulcsszóra kerestek a legtöbben. Ahogy arról korábban már beszámoltunk, óriási látogatottsági rekordokat döntött meg októberben a vidi.hu. Emellett az angol és német nyelvű Wikipedian is számtalan rekordot ért el a Videoton FC kifejezés. A Google keresési statisztikája pedig alátámasztotta azt, amit már az előző cikkünkben is megírtunk, azaz a sikeres nemzetközi szereplésnek köszönhetően egyre népszerűbb lett klubunk.

Kíváncsiságból megnéztük, hogy az elmúlt 1 évben milyen gyakran kerestek a Google-ben Magyarországról a Videotonra. A grafikon önmagáért beszél:

Az, hogy Törökországban, Portugáliában, Svájcban és Belgiumban, vagyis az EL-ellenfeleink országaiban ugrásszerűen megnőtt az érdeklődés csapatunk iránt, nem meglepő. Sokkal érdekesebb, hogy ezzel egyidőben olyan országokban is látványosan emelkedett a Google-ben a Videoton nevére való keresés, mint például Spanyolország vagy az Egyesült Királyság. A legmegdöbbentőbb adat pedig az volt, hogy az USA-ban is sokszorosára nőtt az érdeklődés csapatunk iránt.

Fehérvár FC - Minden jog fenntartva
A webhely cookie-k segítségével nyújtja a szolgáltatásokat, szabja személyre a hirdetéseket és elemzi a forgalmat. Emellett a felhasználási adatokhoz a Google is hozzáférhet. A webhely használatával elfogadja a cookie-k használatát. További részletek